Dag 3 i england

Nu är det dag 3 kl är 20 över 23 här i england, har ätit äkta engelsk middag hemma hos dom vi bor , skit gulliga. spriten här är skit billig haha :D kostar typ 40 kronor max :P haha :D och är så tacksam över att min vän ewelyn tog med mig hit!!! :D det här kommer jag aldrig att glömma! :D saknar min pojkvän o dotter fortfarande, idag har vi varit i bull ring, och ewelyn har piercat sig, det är skit billigt här verkligen stooor skillnad imot sverige! :D på fredag ska vi festa för första gången :D ska bli kul , köpte skit häftiga skor idag högklackade och dom kostade bara 100 kr :D , sen har jag köpt fett med bhar :P haha skit billiga här o skit häftiga önskar att sverige kunde ha prime market! så billigt älskar det!! :D och KFC varför har inte sverige KFC? och chiken balls :P kines mat :D dom är riktigt goda!! :D haha nej nu ska ja ut o röka i kylan.!!! :D men bloggar imorgon. PS xbox kostar bara 200 svenska kronor att köpa här :P haha :D nananan :D Puss o kram Massa kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0