dag 4a.

jag har pratat med min johan i princip hela dagen idag, har bara varit hemma :D jätte mysigt, dock har badat i ett stort badkar dom har här hemma sen , har jag pratat med jossan också saknar henne som fan. hon visade bilder via cam , på medina ifrån när hon var barnvakt såå kul att se :D saknar medina verkligen!!!!!! (L) älskar min lilla dotter nu ligger man här hemma i rummet med ewe, och bara chillar min älskling johan skulle sova nu han ska upp om 4a timmar,  så glad att jag har honom!!!!!!! LÄNGTAR TILLS JAG ÄR HEMMA O FÅR PUSSA PÅ HONOM O MEDINA! MIN LILLA FAMILJ :D kan inte bli bättre en så här :D ska ut å röka sen sova :D Massa kärlek ifrån england!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0