Dag 5 & 6

Nu har det gått så långt att jag verkligen har hem längtan ser alla små barn o saknar min dotter något fruktansvärt, samt min älskade johan, helt sjukt vad jag saknar dom. mina vänner med o min familj.!!! jag älskar dom allihopa
igår var vi på en engelsk pub , skit kul dom hade en grej som hette fabba Abba kopior hahah :D det va skit roligt sen började ja tjaffsa med några fula engelska snubbar hahah skit kul :D dom ba du kan inte bråka du hamnar i fängelset. hahahh alalalllla ewe var skit packade och sprang runt o gjorde snö änglar skit kuuuuuuuuul :D hahah
jag älskar england verkligen ska verkligen komma tillbax hit fler gånger :D fast då tar ja med johan o medina :D garanterat :D <3 <3 massa kärlek i kväll by the way ska vi ut o klubba ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0