dag 6

O herre gud snart är resan över, tråkigt har haft det riktigt bra här, men ska bli skönt att komma hem o pussa på sin kille o sin dotter, sen åker mamma till thailand, dagen efter jag kommit hem så hinner inte riktigt tillbringa så mycket tid, igår va vi på en klubb faaan vad folk bråkar här, dom är galna. vi har också lagat svensk mat idag vi trodde de bara skulle vara till oss 4a ewe mig , philip o hans mamma. men nej, hon har ringt över typ 6 personer till haha läskigt så alla ska smaka lite svensk mat :D kul dock imorgon åker vi till london ifrån birmingham, ska bli lite sorligt när man bundit band till den här familjen. ens andra familj liksom. pratat med johan idag via msn också känns så sköönt :D!  ska bli jobbigt att släpa väskorna imorgon igen speciellt när man handlat lite mer :P hahah :D köpt skor också hah ja älskar skoooor :D , sen på tisdag kväll åker vi mot sverige. :D jag håll på att svimma på vägen hit. haha inte roligt. ja fick typ panik de var turbulens. :P haha inte okej :D ska ANFALLA min pojkvän på flygplatsen kan ja lova o sen när ja åker o hämta medina på onsdag så sa ja pussa sönder henne o krama henne. Min älskade lilla bebis, ja ja massa kärlek.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0