Dagarna bara flyger

Dagarna bara flyger fram nu i jul, jag har köpt kläder till medina för över 1000 kr en så länge sen har jag köpt lite leksaker imorgon blir det att handla in resten av alla julklappar, har brorsorna kvar och sen pappa o mange, dock oroväckande att HSB inte kan fixa värmen på dagis så ja blir så sur dom har varit på dom i flera veckors tid nu, och inget händer blir så arg det handlar ju endå om barn o värme! alltså annars är allt bra ja och zemia bakade igår vart skit bra, by the way funderar på att pierca mig under ögat =) sen bokar vi biljetter imorgon :D going to england igen! ja älskar england verkligen! :D sitteer och beundrar min fina ring nu när jag skriver :D my god! :D  älskar min fästman :D he is the shiiiiiiiiiiiiiit! :D och min underbara dotter så klart :D uppdaterar senare :D massa kärlek!

THIS IS ENGLAND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0