sista dagen i england o hemkomst ;)

Nu är det så att man kom hem natten till igår,  sista dagen i england var mysig ja i ewe pussades under en mistel o typ alla skulle verkligen fota oss för vi va 2 tjejer hahaha :D , sen var vi och åt på dianas diner, bilder kommer så småning om. hahh :D sen vart det förbi gudfaderns jobb o säga hejdå. =( saknar honom redan. måste åka igen, fast min pojkvän tycker england är för kallt :P hahha :D så blir väl varmt land med han o medina då :D , sen när ja kom hem väntade johan min älskade pojkvän på flygplatsen. å ja o ewe sprang och ewe puttade omkull mig så ja åkte på hennes vagn med min vagn framför :D  SEN vart de hoppa på min älskade johan! <3 Sen åkte vi hemåt jaa Och myste , johan han inte ens sova inan han skulle iväg till jobbet igår. gick o hämtade medina kl 13 igår. sen gick vi till parken och åkte pulka. :D skiiiit mysigt sen om johan hem :D så lagade vi mat.! :D korvstroganof typ :P haha o pasta. jätte mysigt sen  vart de mys och sova ;) :D nu sitter man här idag o min katt har blivit pappa till 5 små kattungar, ras katter :D  så det är spännande att se hur dom kommer se ut när dom blir större :D snart ska man jobba måste plugga med :D Massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0