bloggar från england!

hej allihopa nu är det dag 2 i england, vi har fixat oss som faaaan , håret är fixat ögonbrynen med, och ögonfransarna, ska fixa naglarna imorgon allt är toppen här förutom att jag saknar min pojkvän och min dotter som faaaaaaaaaaaaaan!!!!!  älskar dom båda två med hela mitt hjärta. imorgon blir det hotell och på torsdag med då han vi bor hos ska jobba =) men de löser sig säkert. har köpt jätte fina grejer, mer shopping imorgon, jag måste hitta skor, dom har skit mycket snyggt men just skor och en del kläder är dyrt, allt som har att göra med skönhet är billigt, och de är jätte gott att äta på kfc, har också ätit kina mat , men de är som i sverige, jag fattar inte varför sverige inte har KFC det är så sjukt gott!! nu ska jag sova, om jag kan =D saknar er alla där hemma. och jag måste säga tack till min älskade vän josefin som just nu har min dotter. och JOHAN FÖRALLTID DU O JAG.!! älskar dig som faaaaaaaaaaan kan inte fatta att ja inte träffat dig förut!! detta är meningen med kärlek på riktigt! tack för att du finns.!!  nu ska ja sova som sagt puss o kram!!! massa kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0