Nu sitter man här

Ja nu sitter man här å vet att man snart ska åka till london. Usch nervositeten bara kommer närmare o näremare.
nu är det bara, 3 tim o 34 min kvar tills man åker. skit sömning så varför inte gå in på denna länk om ni har svårt att komma upp : http://www.kukuklok.com/ det är en skit bra sida :D haha Snart är det som sagt dags saknar medina redan , och min johan så klart. sitter här och farsinerar mig över att jag kan skriva utan att kolla på tanjent bordet iof har ja kunnat de sen ja va typ jaa 12 år. :P hahah men inte så här fort. och bara för jag tänker på det.. eller vänta nu kolla vad ja bloggar om seriöst hahah jag är TRÖT!!! Ses SNART Massa kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0